Avoimet työpaikat

Tuntivalmentaja/ohjaaja

Haminan Taitoluistelijat ry etsii yksinluistelun/oheisten/tanssin tuntivalmentajaa/ohjaajaa. Työtunteja on tarjolla keskimäärin kilpailukauden aikana (syys-toukokuu) noin 20-25 tuntia viikossa.

Valmentajana vastuu ryhmien valmennuksesta seuran valmennuslinjauksin ja tuntien suunnittelun mukaan yhdessä seuran päävalmentajan ja muiden valmentajien kanssa. Valmennustyön ohella toimit yhteistyössä seurajohdon kanssa seuran kehittämiseen ja muuhun seuratoimintaan liittyvissä asioissa.

Työnkuva muotoutuu tarkemmin hakijan kokemuksen ja toivomuksien mukaan, painottuen kuitenkin tavoitteellisesti kilpailevien yksinluistelijoiden oheisharjoitteluun, luistelukoulun, harrastaja- ja kehitysryhmien valmennuksen koordinointiin ja toteuttaminen.  Työtä tehdään pääosin iltaisin ja viikonloppuisin.

Pääset kehittämään seuran toimintaa yhdessä valmentajiemme ja toimintahenkilöidemme kanssa. Tarjoamme mahdollisuuden kehittää ammatillista osaamistasi myös työoppisopimuksen muodossa. Tuemme ja kannustamme jatkuvaa itsensä kehittämistä.

Sinulta odotetaan valmentajakoulutusta ja/tai kokemusta valmentamisesta ja lasten kanssa toiminnasta. Tehtävä edellyttää sinulta tavoitteellista ja innostunutta valmennusotetta, hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä positiivista ja motivoitunutta asennetta. Toivomme hakijalta valmiutta omatoimiseen työskentelyyn ja suunnitteluun.

Hakeminen

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 15.9.2024 mennessä sähköpostilla osoitteeseen puheenjohtaja@hatal.net. Laita hakemuksesi Otsikkokenttään "HaTaL tuntivalmentaja".

Lisätietoja tehtävästä antaa pj Elena Kokk puheenjohtaja@hatal.net, puh.0443365874 (WhatsApp viesti)

Hae tehtävään mahdollisimman pian, sillä käsittelemme hakemuksia myös hakuajan kuluessa.

Mahdollinen koeaikaa 4 kuukautta.

Koska työ edellyttää toimimista alaikäisten lasten parissa, tulee tehtävään valittavan henkilön esittää nähtäväksi rikosrekisterilaina 6 §:n, 2. momentissa tarkoitettu rikosrekisteriote.

Työnantaja voi pyytää hakijan terveystarkastusta.