Kilpailumaksut

Päävalmentaja ja seuran hallitus päättävät, mihin kilpailuihin seurana osallistumme. Näihin seurana osallistuttaviin kilpailuihin on määritelty alla olevat kilpailuihin osallistuvien luistelijoiden seuralle maksettavat kilpailumaksut. Jos luistelija kuitenkin haluaa osallistua itsenäisesti, ilman valmentajaa, johonkin kilpailuun, johon seurana emme osallistu, tulee hänen maksaa kustannukset kokonaisuudessaan itse (myös tuomarikulut, jotka saattavat nousta useampaan kymppiin, jopa sataan euroon).

Ilmoittautumiset kilpailuhin linkin kautta Kilpailuihin ilmoittautuminen

Kilpailija sitoutuu maksamaan seuran hallituksen määrittämän  kilpailumaksun kun ilmoittautuu kisoihin. Omilta luistelijoilta perittävillä kilpailumaksuilla katetaan kilpailujen järjestäjän veloittamia ilmoittautumismaksuja ja tuomarikuluja.

Maksut suoritetaan seuran tilille laskun perustella.

Kilpailumaksut 1.9.2023 alkaen (ilmoittautumismaksu on nostettu 1.8.2023 liiton päätöksellä, tuomarikulujen määrä on muutunut 1.1.2023 kilometrikorvauksen ja päivärahan osalta)

ISU-kilpailu

SILMU A/ tähtisarjat (yksi ohjelma) 82€ (44€ ilmoittautumismaksu + 38€ kulut)

Muut ISU sarjat (yksi ohjelma) 88€ (50€ ilmoittautumismaksu + 38€ kulut)

ISU sarjat (kaksi ohjelmaa) ilmoittautumismaksu kutsun mukaan +  70€ kulut

Tähtikilpailut

Silmut B, Minit, Taitajat, aluesarjat 50€ (28€ ilmoittautumismaksu + 22€ kulut)

Tintit 39€ (17€ ilmoittautumismaksu  + 22€ kulut)

Virtuaalikilpailun maksut

Tähdet                     kilpailun ilmoittautumismaksu + 15€ (kulut)

ISU (yksi ohjelma) kilpailun ilmoittautumismaksu + 25€ (kulut)

ISU (kaksi ohjelmaa) kilpailun ilmoittautumismaksu + 35€ (kulut)

Kansainväliset kilpailut (IC-kilpailu)

kyseisen kilpailun osallistumismaksu + 20€ kulut + tuomarikulut (jos järjestävä seura laskutaa ne). Ulkomaan  kilpailussa + valmentajan kulut, jos valmentaja on mukana kilpailussa.

Seuran hallitus pidättää itsellään oikeuden muuttaa maksuja kesken kauden, mikäli esim. liitto muuttaa maksuja.

Testit

jokainen kilpailija maksaa itse kaikki kustannukset (testi- ja tuomarimaksut, valmentajan kulut).

Lisätietoa kilpailuilmoittautumisesta tässä

Seuran maksusäännöt on tässä.