Liity jäseneksi

2023-2024 kauden jäsenmaksu on 20€ (poikkeukset alhalla).

Pyydämme kaikkia HaTaLin luistelijoiden huoltajia tukemaan seuran toimintaa hakemalla seuran jäsenyyttä oheisella lomakkeella . 2023-2024 kaudella luistelijan huoltajien jäsenmaksu:

yksi luistelija - yksi huoltaja 0€, toinen huoltaja 5€/kausi

Luistelijan jäsenmaksun on 20 euroa/kausi (1.7.-30.6.).

Luistelijoilta edellytetään seuran jäsenyyttä ja heidän jäsenmaksu sisältyy kausimaksuun. Jokaisella viisitoista vuotta täyttäneellä luistelijalla (varsinaisella jäsenellä) on yksi ääni.

Kauden 2023-2024 kannattajajäsenmaksu on 50 euroa

Kannattajajäsenillä on oikeus osallistua seuran kokouksiin, mutta ei ole äänioikeutta.

HaTaLin jäsenistä pidetään jäsenrekisteriä, jonne Ilmoittautumis- / Jäsenlomakkeella annetut tiedot tallennetaan. Jäsenrekisterin tietoja käytetään ainoastaan seuran toimintaan liittyvissä asioissa, eikä niitä anneta ulkopuolisille tahoille. Jäsenrekisteristä on olemassa rekisteriseloste.

Jäsenlomake

Tämä lomake on tarkoitettu ainoastaan seuran jäseneksi liittymiseen (esim. vanhemmille, huoltajille, tukijäsenille ym), ei luistelijoille. Luistelijat liittyvät seuraan ilmoittautumisen yhteydessä.

Haminan Taitoluistelijat ry:n

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.