Ilmoittautuminen Aikuiset ja EXÄT ryhmiin

Aikuiset ryhmä (sis. exät-luistelijat) harjotelee kerran viikossa, harjoitukseen kuuluu yksi jääharjoitus ja yksi ohenen. Ryhmään osallistuajat itse hankivat luistelupassi ja vakuutus ennen ensimäistä harjoitusta. Harjoitukseen hinna sisällä on seuran jäsenmaksu (20€/kausi).

Täyttämällä alla olevan lomakkeen luistelija hakee Haminan Taitoluistelijat ry:n jäsenyyttä ja oikeutta osallistua seuran valmennusryhmiin kaudelle 2022-2023.

Jos perheessä useampi jäsen/luistelija on kaikille ilmoitettava eri sähköpostiosoite.

Sähköpostiosoitetta käytetään myös käyttäjätunnuksena omien yhteystietojen tarkastukseen/päivitykseen ja jäsensivuille kirjautumiseen.

Ilmoittautumislomake, aikuiset ja EXÄT 2023-2024

Jäsenrekisterin tietoja tallennetaan ja käsitellään tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Tutustu jäsenrekisteriselosteeseen tästä linkistä.

Tutustu myös seuran sääntöihinmaksusääntöihin ja pelisääntöihin.

Tutustu HaTalin luistelijan polkuun tästä linkistä.

Jokaisella STLL:n jäsenseurassa luistelevalla tulee olla luistelupassi ja urheilutapaturmavakuutus. Lisätietoja tästä linkistä

Alle 18-vuotiaan ilmoittautumisen voi tehdä ainoastaan huoltaja.

*

Luistelijaa saa valokuvata ja videokuvata seuran julkaisuja, näytöstallenteita sekä netti-, facebook- ja instagramsivuja varten ja seuran liittyviin lehtiartikkeleihin. HUOM! Luistelija ei voi osallistua HaTaLin järjestämiin näytöksiin ja muihin tapahtumiin, jos kuvauslupaa ei anneta.

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.