Kilpailuohjeet

2020-2021 kaudella muutoksia kilpailmoittautumiskäytännössä.

Kilpailuvastaava ottaa seuran sähköpostiin kutsut vastaan ja toimittaa ne päävalmentajalle, joka päättää yhdessä johtokunnan kanssa, mihin kilpailuun ja mitkä kilpasarjat kilpailuun osallistuvat.

Ilmoittautuminen kilpailuun tapahtuu viimeistään määräaikaan mennessä (viimeistään 3 päivää ennen virallista ilmoittautumista) ilmoittautumislomakkeella ja luistelijan/perheiden omalla vastuulla. Määräajan umpeuduttua ilmoittautumisia ei oteta enää vastaan.

Kilpailuvastaava varmistaa päävalmentajalta kilpailuun ilmoitettavat luistelijat ja ilmoittaa heidät karsintajärjestyksessä järjestävälle seuralle. Jos järjestävä seura joutuu suuren osallistujamäärän vuoksi karsimaan osallistujia, karsinta tapahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumisjärjestystä pyritään kierrättämään niin, että kaikilla halukkailla on mahdollisuus päästä tasavertaisesti kilpailemaan.​

Aina kaikki halukkaat eivät mahdu mukaan, jos järjestävä seura tekee karsintaa suuren ilmoittautujamäärän takia. Järjestävän seuran lähetettyä kisavahvistuksen, kisaan päässeiden luistelijoiden nimet julkaistaan kilpailukalenterissa. Seuraathan sivuja aktiivisesti, jotta tiedät oletko kisassa mukana vai et.

Kilpailija sitoutuu käymään viikon ennen kilpailua kaikissa harjoituksissa. Mikäli luistelijalla on pätevä syy olla pois harjoituksista (esim. koulu), poissaolo sallitaan. Mikäli luistelija on luvattomasti pois harjoituksista kilpailuviikolla useamman kerran, päävalmentajalla on oikeus perua luistelijan osallistumisen kyseiseen kilpailuun.

Kilpailumaksu tulee erillisenä laskuna. Lasku tulee maksaa eräpäivään mennessä.

Kaikki kilpailuja koskevat kysymykset kilpailuvastaavien kautta (kilpailuvastaava@hatal.net)

Mikäli on kysyttävää ilmoittautumisessa olevista sarjoista/luistelijoista, olettehan yhteydessä päävalmentajaan.

Muita asioista alla oleva kilpailuohje on voimassa edelleen.

PDF-tiedostokilpailu ohje 9.10.2019.pdf (87 kB)
HaTaLin Kilpailuohjeet