Kysely 2020-2021

19.4.2021

Hei!

Tämä kausi on ollut meille kaikille poikkeuksellinen ja olemme erittäin kiitollisia teille ymmärryksestä ja yhteistyöstä. Viime vuonna olemme aloittaneet Tähtiseura-kehittämispolun, jossa olemme päässeet kehittämään seuran toimintaa. Kehittämistyö on vielä kesken ja nyt haluamme kuulla teidän mielipiteitä!

Kehittämisjoukkoon on helppo liittyä ja voi halutessaan tehdä nimettömänä. Olemme laatineet kyselyn tästä kaudesta ja kyselyn vastausaika on 10-15 minuuttia. Toivottavasti mahdollisimman moni teistä vastaa kyselyyn! Kyselyyn voivat vastata vanhemmat, luistelijat, seurahenkilöt sekä tietenkin valmentajat.

Kyselyn linkki on lähetetty teille sähköpostitse. Mikäli et ole saanut linkkiä, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse info@hatal.net

Iloista kevättä teille!

Terveisin,