Luistelukurssi kevät 2024

Luistelukurssi 2024, helmikuu

Täyttämällä alla olevan lomakkeen luistelija ilmoittautuu Haminan Taitoluistelijat ry:n helmikuun luistelukurssille.

Kurssi kestää neljä viikkoa (6-9). Harjoitukset pidetään keskiviikoisin klo 17:00-17:50 (4 jäätä)

Alle 18-vuotiaan ilmoittautumisen voi tehdä ainoastaan huoltaja.

Jäsenrekisterin tietoja tallennetaan ja käsitellään tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Tutustu jäsenrekisteriselosteeseen tästä linkistä.

Tutustu myös seuran sääntöihin, maksusääntöihin ja pelisääntöihin.

Tutustu HaTalin luistelijan polkuun tästä linkistä.

HaTaL ei hankki luistelupassin ja vakuutuksen luistelukoulun luistelukurssiin osallistujille.

Jos perheessä useampi jäsen/luistelija on kaikille ilmoitettava eri sähköpostiosoite.

Luistelijan tiedot

Huoltajan tiedot

Anna tähän alle 18-vuotiaan luistelijan huoltajan tiedot

*

Luistelijaa saa valokuvata ja videokuvata seuran julkaisuja, näytöstallenteita sekä netti-, facebook- ja instagramsivuja varten ja seuran liittyviin lehtiartikkeleihin. HUOM! Luistelija ei voi osallistua HaTaLin järjestämiin näytöksiin ja muihin tapahtumiin, jos kuvauslupaa ei anneta.

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.