Kesäleirit 2024

Kesäleirit 2024 (päivetetty 1.2.2024)

Kesällä 2024 (3.6-15.6. ja 22.7-3.8.) järjestämme jo perinteiseksi muodostuneet Haminan kesäleirit. Kesäleirit ovat tarkoitettu kaiken tasoisille luistelijoille kehitysryhmistä SM-tason luistelijoille. Lisäksi leirillä on ryhmä aikuisluistelijoille. Ilmoittaudu mukaan nyt!

Luistelukoululaiset ja harrastajat voivat ilmoittautua iltaharjoituksiin tai koko leirille (silloin harjoitukset pidetään R3 kanssa).

Ryhmien koko on 6-10 hlöä. Lopullinen ryhmäjako tapahtuu ilmoittautumisen jälkeen.

Ryhmän nimiryhmässä harjoitellaanjääharjoitusten määräoheisharjoituksten määrärotaatio
R1kaksoishyppy-yhdistelmiä, 2A ja kolmoishyppyjä2-3h/pv2-3 oh/tanssi/pv2 krt/vko
R2yksöishyppyjä, 1A, kaksoishyppyjä2-3h/pv2-3 oh/tanssi/pv2 krt/vko
R3 (jos tulee tarpeeksi ilmoittauneita)luistelun perusteita, yksöshyppyjä ja akselia2h/pv2 oh/tanssi/pv2 krt/vko

Harjoitukset koostuvat

• perusluisteluharjoituksista (skating skills, steps)
  • tekniikkaharjoituksista (taloudellinen hyppytekniikka jäällä ja oheisissa)
  • piruettiharjoituksista (laadukkaat piruetit)
  • esiintymisharjoituksista jäällä
  • tanssitunneista
  • oheisharjoituksista (fysiikkaharjoitukset, lajioheiset, rotaatioharjoitukset, kehonhuolto)
  • mahdollisista yksitystunnista ja ohjelmateoista

Hinnat

Ryhmähinta (seuran ulkopuolisille luistelijoille)hinta (seuran omille luistelijoille)
R1190€165€
R2190€165€
R3175€145€

yksityisjääryhmien jäällä
Yksityistunnit jäällä45€35€
Ohjelmateko (3h)55€ x 345€ x 3
Yksityistunti salissa25€
Rotaatio14€/20min

Samalle yksityistunnille valmentaja voi ottaa max 3 luistelijaa, silloin yksityistunnin hinta jaetaan luistelijoiden kesken, esim. toisen ryhmän jäällä pidetyn yksityistunnin hinta on 35€/3 = 12,00€/luistelija (11,70€ pyöristetään ylöspäin).

Ykstyistunneilla voidaan harjoitella seuraavia asioita:

• hyppytekniikkaa
  • ohjelmien hiontaa
  • piruetti- ja askeltekniikkaa
  • yksityistunnilla voidaan käyttää myös hyppyvaljaita
  • ohjelmien koreografiaa (esimerkiksi peilisalissa tai jäällä)

Ilmoittautuminen kesäkuulle 10.5.2024 mennessä ja  heinäkuulle ilmoittauttuminen 1.6.2024 mennessä. Ilmoittautuminen on sitova.

Seura voi perua leirit, jos osallistujamäärä on alle 12 hlö/viikko.

Vastuuvalmentajana toimii seuran päävalmentaja Lempi Kokk, muut valmentajat ovat Toivo Kokk, Nastja Fedorova ja Kristiina Neznaeva. Muista mahdollisista valmentajista ilmoitetaan myöhemmin.

Leireillä on leiriohjaaja pieniä luistelijoita varten. Leiriohjaajan vastuulla ovat siirtymiset, avustaminen pukemisessa ja leiriohjelman järjestäminen taukojen ajaksi.

Seura ei vasta leiriosallistujen vakutuuksesta. Leri on päiväleiri ma-la, ilman lounasta (huoltajan vastuulla on, että luistelijoilla on mukana riittävästi välipalaa).

PERUUTUSEHDOT

- Peruutuksista peritään aina 15 euron toimistokulut.

- Peruutukset 48h-14vrk ennen leirin alkua: leirimaksun hinnasta peritään 50%.

- Myöhemmin kuin 48h ennen leirin alkua peruutetusta leiristä veloitetaan koko leirin hinta.

- Lääkärintodistuksella peruutetusta leiristä veloitetaan 15 euroa toimistokulut.