Varainhankinta

Seuramme on uusi sponsori Gutz. Teemme koko seurana GUTZ kampanjan kaikissa ryhmissä.

Saamme suoran tuoton tilauksista omalle seurallemme, joten ollaan aktiivisia! Tämä on helppo ja järkevä talkoo!

Rekisteröitymislinkki ryhmällesi:

K1+K2 linkki saa Marialta

K3+K4 https://webshop.gutz.fi/fi/ts/register/636d3be36b4993649238d5a6

Luistelukoulu+Harrastajat+ Tähdet  https://webshop.gutz.fi/fi/ts/register/636d420fed2e42474c57d416  ,

jossa käyt lomassa tilaustunnukset. Tee sen heti linkin saatuasi, jokaisella luisteliajalle/myyjälle omat tunnukset!

Tilauksen teet kotoa käsin tietokoneen kautta gutz.fi sivulla tai puhelimella lataamalla GUTZ sovelluksen APP Storesta tai Google Play kaupasta.

Paperimuotoinen kuvasto tulee jäähalliin 14-16.11.2022, sähköisenä kuvasto löytyy tässä linkissä https://issuu.com/springhilltextile/docs/gutz_katalog_aw2022_fi_v3_issuu?fr=sNmJlNDQ1MDY0MzI

Tilausvaihtoehdot:

A: luotasi tunnukset https://webshop.gutz.fi/fi/ts/register/636d420fed2e42474c57d416 -linkin kautta, pääset syömään tilauksia www.gutz.fi "KIRJAUDU MYYJÄNÄ" ja syötä tilaus "Uusi tilaus" -kuka tila. " Tallenna"- lisää tuotteet, rulla sivu alas ja lisää ostokoriin" ja "Vahvista". Voit kirjautua ulos ja lisätä tuotteita kampanjan päättymispäivän asti niin usein kuin haluat.

B: vaihtoehtoisesti puhelimella GUTZ sovelluksen kautta

Toimitus: koko toimitus yhdyshenkilöille. Toimitusaika 2 viikkoa (alustavasti 19.12.2022). Tuotteilta on vaihto ja palautusoikeus.

Maksu: Toimitat itse tuotteet asiakkaallesi maksua vastaan ja tilität rahat seuralle.

Tilausaika päättyy: su 4.12.2022 (huomio! rajattu aika!)

Tuotto on laskettu yhteisen tavoitteen mukaisesti, joten kaikkien osallistuminen on äärimmäisen tärkeä tällä  kampanjalla, jonka voi suorittaa myös etänä!

Muista osallistua ja tilata tuotteita itsellesi sekä lähetä sähköstä kuvastoa tuttavillesi, jotta onnistumme tässä yhdessä!

Taitoluisteluliiton korujoulukalenteri mynnissä!

Seura alkaa Korukalenteri -kampanjan. Ostamalla korukalenterin taitoluisteluseuraltasi, tuet samalla oman seurasi toimintaa 5 eurolla/ myyty kalenteri.

Korukalenterin sisältö

Korukalenteri sisältää 1 x kaulakorun, 1 x rannekorun ja 22 maskottia. Korujen pituudet ovat säädettäviä, joten ne sopivat kaiken ikäisille. Yhdistelemällä koruja ja maskotteja voi luoda oman erilaisen korun vaikka päivittäin. Korut ja maskotit ovat laadukasta koruseosmetallia eivätkä ne sisällä nikkeliä.

Korukalenterin tilaaminen/ostaminen

Voit ostaa kalenteri maksamalla seuran tilille viestillä "Luistelijan nimi, korukalenteri Xkpl" tai käteisellä/korttilla (aika sovitaan erikseen Elenan kanssa)

Kalenterin myyntihinta seuralaisille on 10 €/kpl.

Maksetun kalenterin voi noutaa jäähallilta erikseen sovittuna aikana.

Lisätietoja ja ennakon tilaus Elena Kokkilta (WhatApp 0443365874).

Yhteistyökumppaneiden hankinta

Seura etsii aktiivisesti yhteistyökumppaneita tukemaan toimintaamme ja mahdollistamaan luistelijoiden kausimaksujen pitämisen nykyisellä tasolla.

Jos Sinulla on tiedossa tai mahdollisuus hankkia yhteistyökumppaneita, niin ei muuta kuin innokkaasti toimeen.

Seura tarjoaa kolmea yhteistyövaihtoehtoa:

1. Seinämainos jäähallille

2. Nettimainos seuran kotisivuille

3. Kannatusyritys/yhteisö

Mainossopimuspohjat yllämainituille vaihtoehdoille löydät alta.

Ohjeet sopimuksen tekoon:

1. Ota mainossopimuspohjasta kaksi printtiä.

2. Tee sopimus mainostajan kanssa kahtena kappaleena. Toinen kappale jää mainostajalle ja toimita toinen HaTaL:n rahastonhoitajalle (esim. jäähallilla olevaan HaTaLin postilaatikkoon).

3. Nettimainoksen osalta pyydä mainostajaa toimittamaan haluamansa mainos HaTaL:n puheenjohtajalle (puheenjohtaja@hatal.net), joka laittaa mainoksen nettisivuille. Pyydä myös sponsoria lähettämään samalla puheenjohtajalle nettiosoite, mille sivuille mainoksesta halutaan linkki (esim. yrityksen kotisivut).

Voit kysyä lisää ohjeita mainossopimusten tekoon johtokunnan jäseniltä.

Muut myytävät tuotteet

Kilpailuissa käyville luistelijoille myynnissä seuran yhdenmukaista ilmettä noudatteleva kilpailumusiikki -paketti:

- 2021-2022 kaudella  sisältää 1 x DVD kannet jossa 2 x cd levyä kilpailuihin joissa varmuuden vuoksi kaksi levyä, jos toinen levy ei toimi.

- Hinta yhteensä 7 €, joka voi maksaa seuran tilille laskun perustella.

- Kansiin kirjoitetaan itse luistelijan nimi ja kilpailusarja

- Kannet saa päävalmentjalta Lempiltä