Tiedotteet

Tiedottamisen periaatteet

Tiedottaminen seuran asioista tiedotetaan ensisijaisesti sähköpostissa ja seuran omilla sivuilla (www.hatal.sporttisaitti.com) sekä WhatsApp ryhmissä.

Nettisivuilta löytyvät mm. yhteyshenkilöiden tiedot ja ryhmien aikataulut sekä ajankohtaiset uutiset. Tarkista seuran sivuilta tai sähköpostista mahdolliset muutokset aikatauluihin, joita voi tulla jääkiekkopelien tai kilpailujen takia. Myös Facebookissa ja Instagramissa tiedotetaan seuran asioista.

Tekstiä ja kuvia

Jäsentietojen tarkistus

Ohjeet:

1. Kirjautukaa ensin jäsensivuille. Jäsennsivuille pääsee kirajutumaan HaTaL:n kotisivuilta yläreunasta  Jäsensivut -kohdasta. Jäsensivujen käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteenne, jonka olette luistelijan jäsentietoihin ilmoittaneet. Jos ette muista tai teillä ei vielä ole luotu salasanaa, pyytäkää se linkistä sähköpostiosoitteeseenne.

2. Kirjautukaa jäsentietoihin (sivun oik. yläreunassa).

3. Muuttakaa salasana avautuvassa jäsentietolomakkeessa kohdassa SALASANA korvaamalla vanha salasana uuteen.

4. Tarkastakaa omat osoite- ja yhteystiedot lomakkeesta ja tarvittaessa korjatkaa ne oikeiksi.

5. Muistakaa tallentaa ennen poistumista jäsentieto-lomakkeelta.

Käyttäjätunnukset:

Koska sähköpostiosoite toimii jokaisen jäsenen käyttäjätunnuksena, jokaisella jäsenellä/luistelijalla tulee olla eri sähköpostiosoite. Eli esim. sisaruksille merkityt sähköpostiosoitteet eivät voi olla samoja. Myös ryhmätiedotteita lähetettäessä on tärkeää, että jokaisella on oma käytössä oleva sähköpostiosoite, joka tavoittaa luistelijan tai tämän huoltajan. HaTaL:n ensisijaiset tiedotuskanavat ovat nettisivut ja sähköposti. Näitä kannattaa seurata aktiivisesti. Jos sähköpostiosoite puuttuu tai ei ole ajantasalla, ei viesti tavoita.

Jäsensivut:

Jäsensivut on suojattu sivuhaara, joka vaatii sisäänkirjautumisen. Jäsensivuilla jäsenet voivat osallistua toimintaan mm. keskustelemalla keskenään ja vastaamalla jäsenkyselyihin.

Jäsensivut ovat ainoastaan seuran jäsenille tarkoitettu alue, jonne jäsenet voivat kirjautua omalla käyttäjätunnuksellaan. Jäsensivuilla voidaan esimerkiksi jakaa tiedostoja tiedosto-osion avulla, käydä keskustelua keskustelupalstan kautta sekä kerätä seuran jäsenten mielipiteitä käyttämällä pikakyselyä.

jasenasiat@hatal.net