Seuran palkinnot

Axel -nalle.

1A saavutuksesta. Palkinto jaetaan päävalmentajan päätöksenä heti Alxelin onnistumisen jälkeen.

Vuoden Alokas -palkinto

Palkinto jaetaan kaikille rohkeille luistelijoille, jotka aloittavat kilpailemisen kauden aikana. Palkinto jaetaan kauden loppujuhlassa/näytöksessä.

Vuoden Ahkerin -palkinto

Palkinto myönnetään erityisen ahkerille  luistelijoille, jotka ovat näyttäneet upeaa sinnikkyyttä ja periksiantamattomuutta harjoituksissa, vaikkei kaikki ollutkaan helppoa. Palkinnosta päätetään valmennustiimi. Palkinto jaetaan kauden loppujuhlassa/näytöksessä.

Vuoden Kehittyjä -palkinto

Palkinto myönnetään sellaisille luistelijoille, jotka ovat iloisesti ja määrätietoisesti kehittyneet upeasti kauden aikana. Palkinnosta päätetään valmennustiimi. Palkinto jaetaan kauden loppujuhlassa/näytöksessä.

Tsempparipalkinto

Palkinto myönnetään sellaisille luistelijoille, jotka ovat ryhmänhenkinen. Palkinnosta päätetään ryhmien luistelijoita äänistämällä (K1-K3)/valmennustiimi (muut ryhmät).

Tsempparipalkinto myönnettän myös luistelukolulun ohjaajalle reipaista ja innostuneista asenneista ohjaajan työssä.  Palkinnosta päätetään luistelukoulun valmennusvastaava esimiesten kanssa.

Palkinto jaetaan kauden loppujuhlassa/näytöksessä.

Vuoden Aktiivi -palkinto

Palkinto myönnetään vapaaehtoistyöstä, jota on tehnyt vuosien ajan. Palkinnosta päätetään seuran puheenjohtaja/seuran hallitus. Palkinto jaetaan kauden loppujuhlassa/näytöksessä.

Erikoispalkinnot

Palkinto jaetan luistelijoille, jotka ovat lunastaneet kulta-, hopea- tai SM- finaalipaikan.Palkinto jaetaan kauden loppujuhlassa/näytöksessä.