Vakioaikataulu ja uusi ryhmäjako on julkaistu!

13.7.2020

Kauden vakioaikataulu, kausimaksut ja alustava ryhmäjako on nyt julkaistu!

Vakioaikatauluun pääset tutustumaan tästä. Aikatauluun saattaa tulla vielä joitakin muutoksia luistelijoiden lukujärjestysten selvitettyä. Vakioaikataulu on voimassa 31.8. alkaen!

Kauden 2020-2021 kausimaksut ovat nyt nähtävissä tästä. Kausimaksuihin on tullut joitakin muutoksia viime kauteen verraten. Suurin muutos on luistelukauden pidentäminen eli kausimaksuihin nykyään kuuluu myös toukokuun harjoitukset, ennen toukokuun maksut perittiin erikseen. Lisäksi eriä on kaudesta 2020-2021 lähtien viisi neljän sijaan.

Alustava ryhmäjako on nyt julkaistu! Pääset tutustumaan siihen tästä. Ryhmäjako on voimassa 1.-16.8. Sen jälkeen ryhmiin saattaa tulla joitakin muutoksia!

Seura järjestää testitilaisuuden (vain elementtitesti) 16.8. klo 14-18. Testi on tarkoitettu ensi sijaisesti seuran omille luistelijoille. Testin arvioijina toimivat Merja Huttunen ja Pernilla Böhling. Lisätietoa testeistä päävalmentajalta joko sähköpostitse paavalmentaja@hatal.net tai puhelimitse 0449800259.