Kauden 2020-2021 uudet ryhmävaatimukset on julkaistu!

16.5.2020

Kauden 2020-2021 uuden ryhmävaatimukset on julkaistu! Pääset tutustumaan niihin tästä.

Lisäksi seurassa julkaistiin ryhmäsiirtokriteerit selkeyttääkseen siirtoprosessia. Kriteerit ovat luettavissa tästä.

Mikäli sinulla on kysymyksiä ryhmävaatimuksista tai ryhmäsiirroista, ota yhteyttä päävalmentajaan joko sähköpostitse paavalmentaja@hatal.net tai puhelimitse 0449800259 (ei sunnuntaisin).

Jos et ole tehnyt vielä ilmoittautumista seuraavalle kaudelle, tee se pikemminkin! Lopulliset ryhmäjaot julkaistaan kesän aikana ja kesäharjoitukset otetaan huomioon ryhmäjaoissa.

Ilmoittautumaan seuraavalle kaudelle pääset tästä (vanhat luistelijat) ja uudet luistelijat voivat ottaa yhteyttä suoraan päävalmentajaan sähköpostitse paavalmentaja@hatal.net, niin pääsette sopimaan näytöistä.