Kirjautuminen sivuille

Voit kirjautua HaTalin kotisivuille tarkistaaksesi jäsentietosi, kuten osoite, puhelinnumero, ilmoittaa jatkatko luistelua jne.

1. Klikkaa Jäsensivut –linkkiä etusivun ylälaidasta.

2. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi kirjautumisikkunaan. Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi, jonka annoit ilmoittautuessasi, ja joka on kirjattu jäsentietoihisi.

3. Salasana on jokaisen jäsentietoihinsa tallentama salasana. Mikäli salasanaa ei vielä ole tai sen on unohtanut, voi salasanan luoda uudelleen pyytämällä sen sähköpostiin lähetettäväksi kirjautumisikkunasta löytyvästä linkistä tai pyytämällä sitä osoitteesta jasenasiat@hatal.net.

4. Kun olet kirjautunut sivuille, käy tarkistamassa jäsentietosi. Oikeassa yläkulmassa on "nimesi", klikkaa sitä. Aukeaa valinta "omat jäsentietoni", klikkaa sitä. Olet omissa jäsentiedoissasi, tarkasta, muokkaa tarvittaessa niitä, MUISTA tallettaa muutokset painamalla Talleta-painiketta sivun alhaalla.

5. Kirjaudu ulos poistuessasi jäsensivuilta.

HUOMAATHAN, ETTÄ JOKAISELLA JÄSENELLÄ ON OLTAVA OMA KÄYTTÄJÄTUNNUS, JOKA ON SÄHKÖPOSTIOSOITE. Jäsenrekisteri ei hyväksy samaa sähköpostiosoitetta kahdelle eri jäsenelle. Eli yhden vanhemman ainoa sähköpostiosoite ei käy kaikille perheen luisteleville lapsille, ainoastaan yhdelle.

Klikkaa jäsensivut
kirjoita käyttäjätunnus ja salasana