Leirimainos - SCT Taitoluistelukesäleiri Turussa 16.-20.6.2017

7.3.2017

Hei taitoluistelija!

Tule kokemaan SCT:n unohtumaton taitoluistelukesäleiri Turussa 16.-20.6.2017 ( Ryhmä 1: 17.-20.6.2017) maailmanluokan huippuvalmentajien kanssa.

Skating Club Turku järjestää jälleen ensi kesänä suositun ja tasokkaan taitoluisteluleirin Turussa! Mukaan tulevat jo kolmatta kesää peräkkäin myös huippuvalmentajat Jenna Mccorkell ja Kevin Van Der Perren!  Sinulla on nyt ainutlaatuinen tilaisuus päästä näiden maailmanluokan tähtien valmennukseen! Viime kesän leiristä luistelijoilta ja perheiltä saatu palaute oli jälleen todella hyvää. SCT Summercamp koettiin erittäin hyvä tasoiseksi, vaativaksi, laadukkaaksi ja erilaiseksi. Valmennus koettiin osaavaksi, energiseksi sekä innostavaksi. Oheistoiminta oli monipuolista ja jäiden ja oheisten ulkopuolella olleet aktiviteetit olivat luistelijoiden mielestä mieluisia ja kivoja :)

SCT:n taitoluistelukesäleiri on tarkoitettu kilpaileville yksinluistelijoille, jotka haluavat henkilökohtaista ja asiantuntevaa valmennusta huippuvalmentajien johdolla. Leirin monipuolisesta oheisvalmennuksesta vastaavat ammattitaitoiset liikunnanohjaajat.

Muita valmentajia leirillä ovat mm. Tiia Hurme, Jasmin Uttula, Riitta Bakker ja Seija-Maria Lehtonen (yksityistunnit ja coaching).

Ryhmät jaetaan tason mukaan; SM-sarjat, debytantit ja kansalliset sarjat, silmut ja minit sekä tintit. Lopullinen ryhmäjako suoritetaan leirillä. SCT pidättää oikeuden muutoksiin.

-------------------------------------------------

Leirin hinta:

Ryhmä 1 (Tintit) (HUOM!! 17.- 20.6.2017):

245€ / 4 päivää , 1-2 jääharjoitusta ja 1-2 oheisharjoitusta / päivä (leirijulisteen tiedoista poiketen). Lisäksi  mm. lettiklinikka, unelmien luistelupuvun suunnittelua ja luento kilpailemisesta.

Ryhmä 2 (Silmut , Minit):

375€ / 5 päivää, 1-2 jääharjoitusta (kuitenkin enemmän kuin ryhmä 1:llä) ja 1-2 oheisharjoitusta / päivä. Lisäksi lettiklinikka ja pukusuunnittelukurssi.

Ryhmä 3 (SM -seniorit, SM-juniorit, SM-noviisit ja Debytantit, Seniorit, juniorit, noviisit):

425€ / 5 päivää, 2-3 jääharjoitusta ja 1-2 oheisharjoitusta / päivä. Lisäksi luentoja, mm. meikki- ja ihonhoitokurssi sekä pukusuunnittelukurssi.

Majoitus:

Ensimmäistä kertaa leirillä on mahdollisuus myös majoittautumiseen viereisessä Aktia-Areenassa. Majoitus on ns. "koulumajoitus" eli luistelijalla tulee olla mukana oma patja, peitto ja tyyny. Majoituksen hinta on 25€/yö ja hintaan sisältyy iltaruoka sekä aamiainen. Aikuiset valvojat tulevat seuran puolesta.

------------------------------------------------
Lue lisää SCT:n kesäleiristä nettisivuiltamme: www.skatingclubturku.fi

Viime vuonna leiri täyttyi ennätysajassa ja olemme jo ottaneet vastaan  ensimmäiset leiri-ilmoittautumiset. Ilmoittaudu siis heti kesän mahtavimpaan taitoluisteluleiriin tästä: www.skatingclubturku.fi

Lisätietoa SCT:n kesäleiristä: skatingclubturku(at)gmail.com